FAQ

Nakupování a objednávky

Musím si založit konto před nákupem?
Ne, není to nutné. Stačí vyplnit poštovní údaje potřebné pro doručení zboží.

Jak zjistím, zda je zboží skladem?
Na podstránce produktu je třeba si všimnout parametr "Dostupnost". Zboží na skladě posíláme maximálně třetí den po dni, ve kterém bylo zboží objednáno. Zboží v předprodeji posíláme až po jeho obdržení od dodavatele a také zboží, který se vyprodal.

Jak si vložím produkt do košíku?
Stiskem funkce "Do košíku" vložíte produkt do košíku. Úspěšné vložení do košíku potvrdí textová zpráva.

Jaký je průběh objednávky?
V košíku najdete vybrané produkty. Při objednávce vyplníte poštovní údaje, vyberete způsob doručení a platby a před potvrzením si objednávku zkontrolujete v rekapitulaci. O úspěšném dokončení objednávky budete informováni emailem.

Jak zjistím aktuální stav objednávky?
Pokud se přihlásíte do svého účtu klikněte na možnost "Historie mých objednávek". O každé změně stavu Vaší objednávky jste informováni prostřednictvím emailu.

Jak mohu změnit objednávku?
Pokud se po přihlášení do svého účtu dostanete do sekce "Historie mých objednávek" a kliknete na ikonku zatočené zelené šipky na pravé straně při Vaší objednávce jste přesměrováni na stránku přes kterou máte možnost změnit svou objednávku. Objednávka se dá změnit až do doby, dokud ji nezašleme.

Jak mohu zrušit objednávku?
Objednávku můžete zrušit emailem na office@vitalcity.sk, nebo na čísle +421 948 684 774. Objednávku však není možné zrušit po odeslání produktu.

Mohu objednat zboží i e-mailem nebo telefonicky?
Zboží si můžete objednat i emailem na office@vitalcity.sk, nebo na čísle +421 948 684 774.

Jak mám použít kupón na slevu?
Pokud jste si vybrali zboží a dali ho "Do košíku" je potřeba vejít do "Nákupního košíku" (horní část stránky). Pod rozpisem objednaného zboží stačí zaklinknout možnost "Vlastním slevový kupón" a následně vložit jeho kód. Kliknete na tlačítko "Pokladna" a po vyplnění požadovaných údajů se v sumáři uplatní Vaše sleva.

Co, pokud si objednám více produktů a ne všechny jsou skladem?
Objednávku posíláme kompletovány, jak byla vytvořena. Pokud chcete některou položku dostat dříve, napište nám email na office@vitalcity.sk, nebo zavolejte na +421 948 684 774.

Co dělat, když mi zboží stále nepřišel?
Zkontrolujte si stav objednávky ve svém kontě v záložce "Historie mých objednávek". Odeslání zásilky Vám potvrdíme emailem. Pokud byla zásilka odeslána a nepřišla v předpokládaném čase, kontaktujte nás emailem na office@vitalcity.sk, nebo zavolejte na číslo +421 948 684 774.

Jak získám slevy a kupóny?
Přihlaste se do našeho newsletteru, případně nás sledujte na Facebooku, nebo našem blogu a získejte slevové kupóny a dárky. Pravidelných zákazníků odměníme i VIP statutem. Nakupují u nás ještě výhodnější.

Co dělat, když se vyskytl se technický problém?
V případě jakýkoliv technických problémů během nákupu nebo kdekoliv na stránce nás kontaktujte na office@vitalcity.sk, abychom je mohli včas vyřešit a odstranit.

 

Poštovné a doprava

Jaké jsou způsoby doručení a kolik zaplatím za poštovné?
Zboží do České republiky zasíláme kurýrem.

Účtujete si i jiné poplatky za doručení?
Všechny uvedené ceny za přepravu jsou konečné a neúčtujeme si žádné další poplatky za poštovné ani balné.

Mohu poslat balík i na jinou adresu?
Ano, při vyplňování údajů v košíku "Podrobnosti o dodání" stačí vyplnit poštovní údaje.

Mohu sledovat, kde se nachází můj balík?
Zásilky zaslané kurýrem můžete sledovat na www.ups.com.

Doručujete objednávky i do zahraničí?
Ano, momentálně doručujeme do všech zemí Evropské unie. Při vyplňování údajů v části "Podrobnosti o dodání" stačí vyplnit zahraniční poštovní údaje. Budeme Vás kontaktovat ohledně poštovného.

Mohu poslat objednávku z České republiky i na zahraniční adresu?
Ano. Při vyplňování údajů stačí vyplnit zahraniční poštovní údaje. Budeme Vás kontaktovat ohledně poštovného.

 

Platba

Jak mohu zaplatit za zboží?
Momentálně za zboží můžete zaplatit převodem na účet, platební kartou, nebo prostřednictvím dobírky.

Akceptujete platby platební kartou?
Ano, za objednávku můžete zaplatit platebními kartami Visa, Visa Elektron, Maestro, MasterCard, DinersClub.

Jaké je číslo vašeho bankovního účtu?
peněžní ústav: Tatrabanka, a.s.
IBAN: SK86 1100 0000 0029 2790 4768
SWIFT/BIC: TATRSKBX

Jakou mám garanci vrácení peněz?
Pokud vrátíte nepoužité zboží do 7 dnů, peníze Vám vrátíme v plné výši.

 

Záruka, vrácení zboží a reklamace

Jakou mám záruku na zboží?
Ve smyslu novely občanského zákoníku č.. 150/2004, je na každý zboží poskytnuta záruka 24 měsíců. Běžet začíná dnem převzetí zboží na poště, nebo doručením přepravní společností.

Jak a dokdy mohu vyměnit zakoupené zboží?
Stačí nás kontaktovat na office@vitalcity.sk.

Jak mohu vrátit zakoupené zboží?
Zboží je nutné vrátit v původním obalu, nepoužité av původním stavu. Bez udání důvodu jej můžete vrátit ve lhůtě 7 pracovních dnů od převzetí zboží. Zašlete nám Formulář na odstoupeni od smlouvy prostřednictvím emailu (naskenovaný dokument, office@vitalcity.sk) a zboží odešlete na adresu:
PROGRESSTAV, s.r.o., Košice
Kremnická 54,
040 11 Košice
Slovenská republika

Řiďte se Poučením k odstoupení od smlouvy.

Jaký je postup při reklamaci zboží?
Na všechny produkty zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky. Každý zboží před odesláním vizuálně zkontrolujeme. Poškození nebo nekompletnost zásilky nám oznamte co nejdříve po doručení.

Jak zjistím aktuální stav reklamace?
Pro zjištění reklamace je nutné přihlásit se do svého účtu a kliknout na odkaz "Reklamace".

Každou reklamaci prosím oznamte na zákaznické podpoře na office@vitalcity.sk nebo +421 948 684 774.

Při reklamovaní zboží je nutné závadu zdokumentovat. Popis a fotky závady nám pošlete na office@vitalcity.sk. Aby se předešlo poškození při doručení, zboží dostatečně zabalte. Spolu s kopií faktury nám ho pošlete na adresu:
PROGRESSTAV, s.r.o., Košice
Kremnická 54,
040 11 Košice
Slovenská republika

Zásilky nám prosíme neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení.

VitalCity.sk, Kremnická 54, 04011, Košice, t: 0917 740 872 (od 10:00 do 18:00), e: office@vitalcity.sk